Οι Χρήστος Κωνσταντίνου- Λευτέρης Μαύρος με Peugeot 106 S16 ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο 16ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών, σε έναν αγώνα που είχε έντονο συναγωνισμό και σημαδεύτηκε από την εγκατάλειψη λίγο πριν το τέλος, των επίδοξων Κυπελλούχων Βορείου Ελλάδος 2014 Γιάννη Βαλαβάνη- Σώτου Καπάρα...
Οι Βαλαβάνης- Καπάρας με Honda Civic Type R σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στα 2 πρώτα σκέλη του αγώνα, με τους Κωνσταντίνου- Μαύρο «κολλημένους» πίσω τους, αφού η διαφορά τους πριν το 3ο πέρασμα της ειδικής στην περιοχή Χρυσοπηγής-Ξηροτόπου Σερρών μόλις που ξεπερνούσε τα 3 δευτερόλεπτα. Κι ενώ όλοι περίμεναν με αγωνία την μάχη των δύο στην 3η και τελευταία ειδική του αγώνα, είδαν το λευκό-γαλάζιο Civic Type R του οδηγού της ΛΑ Βέροιας να περνάει με αναμμένα τα «alarm” από τις γρήγορες στροφές πριν το φιλόξενο χωριό του Ξηροτόπου και να σταματάει λίγο πριν την είσοδο του χωριού, με περίεργους ήχους, που οφειλόταν στο διαφορικό της ιαπωνικής μηχανής. Αγώνας τέλος για το συμπαθές πλήρωμα, τέλος και στα όνειρα για κατάκτηση του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος 2014, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το χάσανε και την προηγούμενη χρονιά, στον τελευταίο και πάλι αγώνα. Μετά από αυτή την εξέλιξη, το κύπελλο κατέληξε στα χέρια των Διαμαντή Τζαμπάζη- Νίκου Ζακχαίου οι οποίοι δεν συμμετείχαν στον αγώνα, με τον Τζαμπάζη να δηλώνει ιπποτικά μετά το τέλος του αγώνα ότι ο τίτλος ανήκει στο άτυχο πλήρωμα του Honda.
Η εγκατάλειψη των Βαλαβάνη- Καπάρα δεν μειώνει σε τίποτα την επίδοση και την δίκαιη νίκη των Κωνσταντίνου- Μαύρου. Το πλήρωμα του ΑΟΘ ήταν μέσα στο συναγωνισμό για την τελική επικράτηση και δεν έχασε σε κανένα σημείο του αγώνα την επαφή με την κορυφή. Μάλιστα, προσέφερε κατά γενική ομολογία τα θεαματικότερα περάσματα στον αγώνα!
Στη δεύτερη θέση της γενικής ολοκλήρωσαν οι Διονύσης Μαυροδής- Χάρης Καραβασιλικός, στον καλύτερο μέχρι τώρα αγώνα τους με το λευκό Subaru Impreza Sti. Οι χαλκιδικιώτες πίεσαν στα όρια που τους επιτρέπει το αυτοκίνητο τους και κατάφεραν να ανεβούν στο 2ο σκαλί του podium. Πίσω τους τερμάτισαν οι Μίλτος Αγγλόπουλος- Μιχάλης Τριανταφύλλου οδηγώντας Citroen C2 R2, με τον οδηγό να έχει στο μυαλό του και τη συλλογή βαθμών για την κατάκτηση του τίτλου κατηγορίας F3 στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Τα περάσματα και οι χρόνοι τους παρόλα αυτά, μόνο βαθμοθηρικά δεν ήταν, αφού κινήθηκαν σβέλτα βελτιώνοντας μάλιστα το χρόνο τους σε κάθε διέλευση και ανταμείφθηκαν στο τέλος με την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Οι Ξενοκώστας- Σίμπος είδαν επιτέλους το Mitsubishi Lancer Evo III να δουλεύει σωστά τερματίζοντας στην 4η θέση, ενώ τους ακολούθησαν οι ανανεωμένοι Λάκης- Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza. 6οι γενικής, πατήρ και υιός Μπαξεβανάκης, σε ακόμα έναν τερματισμό με το Honda Civic Type R, οι οποίοι έχασαν το έπαθλο ράλλυ Βορείου Ελλάδας κατηγορίας Α7 για 4 μόλις δευτερόλεπτα, με τα αδέρφια Θεοφανίδη να ολοκληρώνουν στην 7η θέση της κατάταξης οδηγώντας με κέφι το Citroen Saxo.
Πιο πίσω στην κατάταξη, οι διεκδικητές του τίτλου στην κατηγορία F3 Αναγνωστάκης- Αγγουράς (Suzuki Swift Sport) που εμφανίστηκαν κατώτεροι των προηγούμενων τους εμφανίσεων, κάτι που ισχύει και για τους Κωνσταντινίδη- Κάκαρη που οδήγησαν το σαφώς πιο αδύναμο Peugeot 306, σε σχέση με την Citroen ZX Kit Car που τους έχουμε συνηθίσει.
Την 10αδα έκλεισαν οι Διαμαντόγλου- Ασπρόμουγγος που τερμάτισαν με το Suzuki Ignis μετά από 2 συνεχόμενα άτυχα ράλλυ, ενώ το 4 στα 4 σε τερματισμούς έκαναν και οι Μπακιρτζόπουλος- Πέρδιος (Peugeot 206 RC), που βελτιώνονται ειδική προς ειδική στην πρώτη τους χρονιά στους αγώνες.
Οι Λυκάκης- Καμπούροβα ήταν το πλήρωμα που κέρδισε τα περισσότερα χειροκροτήματα από τους θεατές του αγώνα, με τον ιστορικό «σκαραβαίο» που οδηγούσε, ολοκληρώνοντας μπροστά από τους Ταμπακόπουλο- Τσικογιάννη (Peugeot 205), στον 6ο τερματισμό του οδηγού στα 7 τελευταία Ράλλυ Σπριντ Σερρών που συμμετείχε.
Στους άτυχους του αγώνα, που δεν κατάφεραν να δουν την καρώ σημαία του τερματισμού, συγκαταλέγονται εκτός των Βαλαβάνη- Καπάρα, οι Αλέξανδρος και Βαγγέλης Δημητρίου, που ήθελαν όσο τίποτε άλλο μια καλή εμφάνιση στον αγώνα της ιδιαίτερης τους πατρίδας, τους πρόδωσε όμως το ημιαξόνιο του Peugeot 106 S16. Άτυχοι επίσης, οι Τάσος- Φυδάνας, που έμειναν πριν καταφέρουν να ολοκληρώσουν το πρώτο σκέλος όταν κόπηκε στη μέση μια βίδα της βάσης μηχανής (!) του Renault Clio R3 που οδηγούσαν, οι Νίκος και Ιορδάνης Τριχίδης που μια βλάβη στον κινητήρα της Citroen Xsara διέκοψε την προσπάθεια τους και οι Μήτρακας- Μαυροματίδης που δεν χάρηκαν κανένα πέρασμα από την γρήγορη ειδική του αγώνα, στον επαναπατρισμό του οδηγού από τη Γερμανία.
Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η τοπική κοινωνία αγκάλιασε τον αγώνα. Όλο το χωριό του Ξηροτόπου συμμετείχε με το δικό του τρόπο στον αγώνα. Ο παπάς του χωριού ανέβάλλε τη λειτουργία της Κυριακής για χάρη του Ράλλυ Σπριντ, οι γέροντες γέμισαν από νωρίς το καφενείο αναζητώντας τα φαβορί του αγώνα και αναλύοντας τα πατήματα των οδηγών, και οι κυρίες του χωριού έριχναν κλεφτές ματιές στα περάσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.
Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους οδηγούς που συμμετείχαν στον αγώνα και σε όσους συνέβαλαν στην ομαλή διεξαγωγή του 16ου Ράλλυ Σπριντ Σερρών. Σας περιμένουμε όλους στις Σέρρες την επόμενη χρονιά.
http://www.serraikanea.gr/athlitika/item/14071-16o-rally-sprint-serron-konstantinou-mayros-me-peugeot-106-s16-sto-proto-skali-tou-vathrou.html
Δημοσίευση σχολίου
Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!