Στα όρια τους έχουν φτάσει οι Γερμανοί έμποροι μεταχειρισμένων οι οποίοι βλέπουν τα αυτοκίνητα τους να μένουν απούλητα, μιας και οι αγοραστές είναι φειδωλοί σε οποιαδήποτε αγορά.
Αυτή η διστακτικότητα οφείλεται στο ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλάζει διαρκώς τις νόρμες των καυσαερίων, επιβάλλοντας παράλληλα περιορισμούς κι απαγορεύσεις σε οχήματα με κινητήρα πετρελαίου.
«Μέχρι και σήμερα οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ήταν εξαιρετικά καλές και τώρα εξαιτίας των συνεχών αλλαγών τις Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορούμε να πουλήσουμε ούτε ένα μοντέλο. Φανταστείτε ότι έχω στο στόλο μου ένα VW Passat Euro 6 σε κατάσταση καινούργιου, έχω ρίξει την τιμή κατά 7.000 ευρώ σχεδόν και δεν λέει να βρει αγοραστή», αναφέρει ο Akajgan Hasan, ιδιοκτήτης εμπορίας μεταχειρισμένων στη Γερμανία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της γερμανικής ένωσης αντιπροσώπων αυτοκινήτων, ένα diesel μοντέλο 3ετίας με 72.000 χλμ. έχει χάσει σχεδόν το μισό της τιμής του. Στα χέρια των Γερμανών αντιπροσώπων υπάρχουν σήμερα περίπου 350.000 μεταχειρισμένα μοντέλα, συνολικής αξίας πέντε δισεκατομμυρίων ευρώ, τα οποία δεν μπορούν να βρουν τον αγοραστή τους.
Αυτό που κάνουν οι περισσότεροι έμποροι είναι να εξάγουν τα μοντέλα στις αγορές της Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου οι εκεί αγοραστές επιλέγουν τέτοιου είδους μοντέλα. Ενδεικτικό της ζήτησης είναι το γεγονός πως το 2018 οι Γερμανοί έμποροι έκαναν εξαγωγή σε 226.000 αυτοκίνητα, νούμερο κατά πολύ αυξημένο συγκριτικά με το 2013, όπου είχε γίνει εξαγωγή μόλις 142.000 αυτοκινήτων. Ήδη στη Γερμανία η αγοραστική δύναμη των diesel μοντέλων έχει μειωθεί αισθητά, μιας και οι απαγορεύσεις αναμένεται να ενταθούν ακόμα περισσότερο στο πέρασμα του χρόνου.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου
Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα. Πάντα όμως με σεβασμό στους άλλους αναγνώστες και στους νόμους. Ευχαριστούμε!